25. juni 2009

Sukk....

..hvorfor er jeg "velsignet" med denne sykdommen når den krever at jeg tar blodprøver ca hver 6-8uke når jeg OGSÅ er "velsignet" med verdens dårligste blodårer *sukk*...
Var på legekontoret for å ta blodprøver idag og den ene blodåren som pleier å være ganske god på sammarbeid ville ikke idag, og heller ikke stikk nr.2 i en annen åre fungerte. Det var rett og slett full streik. Så nå sitter jeg her med to "hull" i armen og blårøde merker i armen som svir etter å ha revet av plasteret og uten å ha fått tatt en eneste forbanna prøve *dobbelsukk*
Jeg som endelig hadde funnet et legekontor der de var gode på å ta prøver sånn at jeg slipper å reise inn til Stavanger på sykehuset hele tiden....jaja de får vel få en sjangse til...

Kanskje jeg skal legge inn noen kort til....er hyggeligere med kort en blodprøver :o)
Alle kort er bursdagskort, fra toppen er det til søskenbarnet mitt (fra alle oss jentene i søskenbarnforeningen), svigermor, svigerinne, svigermormor (er vel greit å kalle henne det?!?) og enda ei svigerinne. Alle kortene er fra 2007.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar