24. juni 2009

ENDELIG.....

...har jeg fått til å legge inn ny bakgrunn *juhuu*

Var på besøk hos broren min og familien i kveld for å se videoen fra bryllupet deres og da spurte jeg han i samme slengen om han hadde greie på dette her, det hadde han ikke sa han men jeg kunne jo vise han så kanskje han kunne finne det ut. Det gjorde han da, og det var jo ikke vanskelig i det hele tatt. Jeg la bare inn den dumme adressen i feil rute *klaskipannen*. Nå gjenstår da dette nettalbummet/slideshowet men det ordner seg vel :o)

Noen flere kort...
Alle kortene er fra 2007. Bursdagskort til en tantegutt, bestillingskort til en onkel, bursdagskort til enda en tantegutt, en kompis og min far.

2 kommentarer:

  1. Så flott det ble med litt bakgrunn. Stilig altså. Du er jo bare kjempeflink å lage kort. Nå har jeg bare en dag igjen å jobbe, så begynner ferien. Kanskje vi kan treffes før vi reiser? Flemming begynner vel også ferien nå?
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  2. Hei igjen :o)
    Flemming skal jobbe ut neste uke sa han her en dag. Hadde vært kjekt å møtes en dag, mandag hadde vært en fin dag men tirsdag går også. Vi får ta det på msn *hehe*
    Takk for skryt :o)

    SvarSlett