14. juni 2009

Strever fortsatt...

Strever fortsatt med denne bakgrunnsgreia, har fått litt hjelp av Wenche i kommentarfeltet mitt men uansett hva jeg gjør så går det ikke. Har ikke tid til å gjøre så mye mer med det nå de nærmeste dagen men det haster da ikke (skulle jo bare ha hatt det gjort i går *hehe*).

Har laget en egen link i side menyen til Norsk revmatikerforbund sine sider om lupus (SLE), det er fordi jeg har denne sykdommen og det er det ikke så mange tusen som har i dette landet og derfor heller ikke så mange som kanskje vet hva det er og hva den går ut på. Så for de som vil så er det bare å klikke seg inn der å lese i vei. Kanskje jeg skriver litt mer om det i et annet innlegg eller tre ved en annen anledning.

Kan jo legge ut noen gamle kort til med det samme jeg er så godt i gang....
De to øverste + gitar/musikkortet er bursdagskort til tantegutter ifjor, det til Christoffer er til sønnen til et vennepar og det nederste til en kompis og arbeidskollega av mannen...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar