12. juni 2009

Fått meg blog :o)


Da har jeg laget meg blog.

Har tenkt tanken mange ganger og i lengre tid men aldri rotet meg til å gjøre det. Har liksom tenkt at hva skal jeg med det da? Er det noen som er interessert i meg og det jeg driver med (som ikke akkurat er så mye at det gjør noe)? Etter mas fra mannen og andre om at jeg må legge ut kortene jeg lager et sted der folk kan gå inn å se og evt kunne ta kontakt hvis de vil bestille noen, så har jeg da laget denne bloggen (i natt siden jeg som vanlig ikke får sove *hrmf*) Så gjenstår det å se om jeg klarer å finne ut av dette da, skulle gjerne hatt et annet design på bloggen, ser det er så mange som har fine sider men de fant ikke jeg blandt malene....får se om jeg kan få noe hjelp til det etter hvert.
Må jo teste hvordan jeg legger inn bilder så da ble det dette kortet her laget til bursdagen til ei jeg er tante til i fjor.

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med blogg! Dette får du nok dreisen på etter hvert, det er bare å prøve seg frem! Legger deg til hos meg, så jeg kan følge med!
    Klem fra Gro

    SvarSlett
  2. Gratulerer med blogg! Som hiver deg uti det med alle tekniske duppeditter og bare starter.

    Flott kort du har laget.
    Hilsen IreneR

    SvarSlett
  3. Det var et superflott kort!

    Gratulerer med blog! Regner med det blir mye lekkert å titte på her etterhvert.... :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med blog!! Flott kort du har lavet, gleder meg til å følge med videre :D

    Hilsen Mette L

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med bloggen!! Og velkommen i bloggverden. Gleder meg til å fylle med på ka du legger ut :o)

    Klem Unni

    SvarSlett