12. juni 2009

Skulle gjerne hatt nettalbum

Ja som tittelen sier så skulle jeg gjerne hatt et nettalbum, eller vertfall så kunne jeg ønske meg sånn slideshow på bloggen med kortene mine. Å lage det slideshowet var ikke vanskelig men jeg får ikke til det nettalbumet, prøvde på googel sitt (picasa) men skjønner ikke så mye av det heller (hm, var vel ingen bombe det). Får vel ta en ting om gangen å ikke prøve å få til alt på en gang :o)


I morgen skal jeg på jobb, har dobbelvakt så da er det påann kl.8:30 og holder på til 22:00. Men det er en ok jobb så det skal nok gå bra. Tenkte å ta en tur på lagersalget til kort og godt på Gandal så får vi se hva vi finner på etter det.


Da får dere som titter innom her i mellomtiden ha en flott lørdag og håper dere får flott vær.
Nok et kort laget til ei tantejente til bursdagen i fjor :o)


1 kommentar:

  1. Kjempenydelig kort du har laget!

    Angående bakgrunn:

    Når du har valgt den bakgrunnen du vil ha hos en gratistilbyder får du også en HTML-kode. Legg denne til ved å gå på Utforming - deretter "legg til Gadget", velg deretter HTML/Java Script, lim koden inn og trykk OK.

    Får du det til? Hvis ikke, ta gjerne kontakt f.eks over PM (Rubberstamps), lettere da å holde rask kontakt :)

    -Wenche

    SvarSlett