23. juni 2009

Påtide (skrives det sånn?!?!)...

Påtide med noe nytt eller en oppdatering om du vil.
Ikke så mye nytt som skjer her hos meg (sånn er det når en går hjemme å syssler stortsett hele tiden...) Har fått bestilling på et bryllupskort av en venn, satt å drev med det i natt og vips så mista jeg det dumme stempelet ned på kortet og det var dermed ødelagt (prøvde å fikse på det men det ble bare groteskt). Så da er det påann igjen som de sier....

Gleder meg til neste onsdag, da skal jeg nemlig på en liten ferietur til Mandal sammen med moren min, ei jeg er tante til på snart 3 år, søskenbarnet mitt og de to minste barna hennes som er 6 og 3 år. Da blir det tur til dyreparken en av dagene og så håper jeg at jeg får lagt en tur til hobbyhimmelen en av dagene (er det ikke det stempelbutikken i Kristiansand heter???) Regner med at det er det av ferie dette året. Mannen har vært arbeidsledig fra februar og nesten ut april og den bedriften han jobber i nå skal ha stengt i juli og da blir det ikke mye penger på oss i august, så da kan en ikke skeie for mye ut.... JAJA, nok om det....

Påtide med noen nye kort kanskje...
Alle kortene er fra 2007. Det første er bursdagskort til ei tantejente, nr.2 er til en kreftsyk gutt fra Canada som ønsket seg 1million bursdagskort fra hele verden til bursdagen sin så da måtte jeg jo bare sende et. Kort nr 3 er bursdagskort til sønnen til et vennepar og det siste er bursdagskort til en tantegutt.

2 kommentarer:

  1. Kjempeflotte kort. Igjen hehe.
    Synd besøket vårt gikk føyken i helga, men vi får ta det igjen når vi kommer tilbake fra Island. Nå ser det jammen ut som om vi får litt sommervær også framover.Håper dere får flott vær i Kristiandsand.Du får hilse Frida fra Benjamin. Vet ikke om de husker hverandre, men..... :)
    Vi snakkes.
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  2. Heia!
    Ja det var dumt men sånn er det, dere hadde det nok kjekt med besøk "fra" Island. Skal hilse jeg og jeg tror vertfall Frida husker Benjamin, vertfall når hun husker at hun lånte senga hans sist sommer :o)
    Snakkes ja og god tur til Island *klem*

    SvarSlett