21. august 2009

Titter innom....igjen

Uff ja, må jo innrømme at jeg trodde jeg skulle bli flinkere å blogge enn det jeg har vært. Får håpe jeg blir bedre nå når det næmer seg høst og mørketid.

Noe nytt har det da skjedd siden sist jeg skrev. Vi har bestemt oss for å flytte på oss. Trives veldig godt i leiligheten deg vi leier idag, men det er en kjeller. Jeg begynner å kjenne på meg at jeg trenger litt mer luft og lys så har vært på jakt etter en sokkelleilighet el.l en liten stund nå. Det fant vi sånn plutselig i avisa på fredag. Ringte å var å tittet på tirsdag. Var en tur i går og tittet en gang til for å bli heeeelt sikre. Reiste hjem og tenkte litt og bestemte oss for at dette går vi for *jippi* Så da blir det intens pakking og rydding fremover, skal være ute herfra innen 15.sept.

Det var litt oppdatering :o)

Kan legge ut noen nye kort i samme slengen, alle er bursdagskort/gave. Det første en liten oppmersomet til svigerinna mi på bursdagen og de neste to til tante jenter som hadde bursdag nå i juli.



3 kommentarer:

  1. Hei.
    Huff, er visst en stund siden sist jeg var her. Sorry. Kjekt å høre om flyttingen. Håper dere sier fra hvis dere trenger hjelp til vasking rydding pakking eller annet når dere skal flytte. Vi er som regel ledige i helgene. Kanskje mor og far kan ha Benni,ellers tar vi han med. Han er flink med kluten i hånda han også hehe. Gleder meg til å se den nye leiligheten dere skal leie. Kan tenke meg det blir deilig med litt mer lys og kunne se ut. Ikke bare på noe gress ved vinduet hehe.

    Som vanlig har du lagt noen kjempefine kort. Kan du lage et til meg med enten "velkommen til verden" eller gratulerer med gutten eller noe. Vet ikke hva de vanligvis skriver på sånne nyfødt-kort.
    Må jo nevne at Benni har såvidt begynt å si "benni" nå. Ikke helt rent, men nesten. Herlig. Vanligvis bruker han jo bare tegnet, men er det noe som må skje nå som han vil eller han blir sint, så sier han det også haha.
    Mange hilsner fra Heidi.

    SvarSlett
  2. Hehe han er en herlig gutt :o)

    Jeg har allerede laget babykort/dåpskort til gutt og jente som du spurte om her for ikke så lenge siden. Ligger klart så det er bare til å se hva du vil ha av de (og det er ikke noe tvang om å kjøpe noen av de heller, bare så du vet det)...

    Skal si fra jeg, vi trenger nok hjelp til bæring og flytting så dere hører nok fra oss...

    *klem*

    SvarSlett
  3. Hei hei snuppa..... koselig side du har.... Lurer på om jeg og vil begynne å blogge.... har ikke bestemt meg helt enda.
    Det hello kitty kortet Ingrid-Alice fikk av deg da vi fikk Simon, hvor fikk du tak i det klisteret????? lurer veldigt...

    Ellers da, hvordan går det oppe i den tynna loftå hehehe.....

    Hilsen oss i myrå på klepp stasjon :O)

    SvarSlett