7. august 2009

Lenge siden sist...

Uff, kan ikke si jeg har vert den ivrigste bloggeren i det siste. Men det har ikke vert så mye spennende å blogge om heller. Sattser på at det bedrer seg når høsten setter inn og hverdagen er litt mer tilbake til normalen igjen.

Har laget noen kort da i sommer som jeg kan legge ut litt etter litt...
Første kortet her er et bursdagskort til en venn, bilde nr.2 er et bordkort til en barndåp til sønnen til ei venninne (laget 27 slike), bilde 3 og 4 er bryllupskort som jeg fikkbestilling på og måtte bare lage noen så han som skulle ha fikk noe å velge i (det han valgte glemte jeg å ta bilde av), siste bilde er et gratulerer med bryllupsdagen kort til svigerinnen og svogeren min...




3 kommentarer:

  1. Såå mye flott du har laga Ann Helen! Herlig det med gutten på ;o)

    Takk for koselig kommentar i bloggen min :o) satte pris på det. Og ja formen er kommet seg litt nå ;o)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei igjen.
    Flotte kort. Du er kjempeflink. Ikke rart jeg ikke har fått sett på siden din når jeg har hatt feil adresse på. Skrevet på kommentarer, og du fikk ingenting. Dårlig gjort hehe. Har du laget alle kortene i slide-showet også?
    I helga skal sikkert Benni og jeg og mor til Stavanger og passe tantebarna en natt eller to. Greit å være mannsterke da hehe.
    Nå skal jeg se CSI, så vi snakkes.
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  3. Hei.

    Takk for kommentarten begge to.

    Ja det er ikke så lett når du "favoriserer" feil adr *hehe*
    Jeg skal visst jobbe i helga jeg, fikk mld om den nye turnusen idag. Ikke lett når det er ferietid i kommunen og vel over alt enda egentlig og få de ut i tide, men det er greit nok det. Skal jobbe fredag kveld og lørdag hele dagen men akkurat denne lørdagen tar jeg bare kvelden siden jeg må passe timene så det ikke blir for mange.

    Forresten, ja jeg har laget alle kortene i slideshowet. De er fra den spede start ca. 2005 og frem til nå...

    Klem fra Ann Helen :o)

    SvarSlett