11. juli 2009

Tilbake...

Da var jeg tilbake igjen, eller det vil si jeg var tilbake fra ferien sist lørdag men har bare ikke sullet meg til å lage noe innlegg enda. Vi hadde knall vær når vi var i Mandal, nesten for varmt. Fredagen så var vi i dyreparken, kan tro de små koste seg (de store også altså). Hun jeg er tante til på snart 3år elsker Kaptein Sabeltann og når vi kom til Kjutavika så kunne vi jo ta båten hans over til et annet sted (husker ikke hva det heter der) og det gjorde vi jo. Det vi ikke visste var at halveis på den turen så møtes de to båtene som går frem og tilbake der og liksom skal angripe hverandre å det innebar jo at de skjøt med kanonene mot hverandre, så det kom to smell som fikk de voksne til å hoppe og de små til å hyle hysterisk (for min tanteunge sin del så hylte hun "FAAAARMOOOOOR") og skalv som noen ospeløv i storm der de sto stakars. Men de kom da over det etter ikke så veldig lenge, vi gikk å spiste godt mat og drakk sluch nr. aner ikke og da var alt så fint igjen *hehe* Skulle ønske vi hadde hatt todagers billett sånn at vi kunne fått med oss mer, for det var så varmt at vi måtte bare gå å bade på badeøya og da var det nesten umulig å få ungene opp igjen så det gikk nok litt mer tid der en vi hadde beregnet men men...Turen var vertfall knall kjekk.
Denne uka her har fløyet avgårde, skjønner ikke hvorfor for jeg har ikke gjort noen ting. Verfall ikke noen fornuftige ting. Mannen har fri denne måneden så vi har ikke gjort noe annet enn å sett på CSI sesong 7 som vi fant på nett til 199,- nå har vi begynt på CSI Miami sesong 4 som vi også fant samme sted til samme pris, men i går kveld så kræsja dvdspilleren og den er litt over 1 år. Skjønner ikke hvorfor, tåler de så lite?!?! Det er 3. eller 4. maskinen som ryker etter ca. 1 år, det som er fint da er jo at vi har fått ny uten å måtte betale noe på Elkjøp der vi kjøpte den første. Så nå er mannen nede på Elkjøp for å levere inn denne og så får vi se hva han kommer hjem med.
Her er et par babykort jeg har laget iår

1 kommentar:

  1. nydelig Ann Helen.
    du er jammen god på fargeleggingen du også, nydelig oppsett og detaljer også.

    ha en flott sommer

    anne marit
    ps.
    litt vanskelig å lese det du har skrevet her i bloggen din, for det går så langt utpå siden.

    SvarSlett